poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Odżywka EVELINE 8w1

Dawno mnie nie było ale wszystko przez studia i sesję :) pisałam jakiś czas temu, że kupiłam w Rossmanie odżywkę do paznokci z firmy Eveline 8w1. Powiem wam, że jest to najlepsza odżywka z jaką miałam do czynienia, a zaufajcie na prawdę dużo przetestowałam i to za nie małe pieniądze. Wstyd mi, że nie wierzyłam, że za takie pieniądze będzie taki efekt. Ja od kilku lat ( jakiś 4 ) miałam problemy z paznokciami przez chorą tarczycę, rozdwajały mi się strasznie, były kruche i nie było mowy o zapuszczeniu. Używałam odżywki tak nakazywała instrukcja i po skończeniu buteleczki nie mogłam uwierzyc jak mocne i długie mam paznokcie :) Obecnie skończyłam drugą buteleczkę, używam zawsze jako podkład pod kolorowy lakier, a czasem maluję nią bez przerwy z jakiś tydzień. Każdy komu poleciłam tę odżywkę też nie wierzył a teraz mi dziękuje i jest zachwycony :) Wypróbujcie, nie pożałujecie ! :)



1 komentarz:

  1. Ja niestety już żałuję... Moją przygodę z Eveline 8w1 opisałam tutaj:
    http://galeria-urody.blogspot.com/2012/09/eveline-8w1-hit-czy-kit.html

    OdpowiedzUsuń