wtorek, 20 grudnia 2011

Pielęgnacja paznokci

Dziś chciałam wam napisać o mojej pielęgnacji paznokci i dłoni i dać recenzje kilku produktów ;) Kiedyś w jakoś w wieku 12-15 lat miałam bardzo mocne paznokcie, niestety później zaczęły bardzo się rozdwajać (najprawdopodobniej zachorowałam wtedy na niedoczynność tarczycy o czym dowiedziałam się jakieś pół roku temu). Kupowałam multum odżywek do paznokci nawet po około 50-70zł, ale za bardzo nie działały. Na początku zamówiłam sobię te odżywkę z Sally Hansen
myślałam, że to odżywka w lakierze ale okazało się, że to olejek. Wmasowywałam go w paznokcie i skórki przez długi czas, fakt, że po użyciu paznokcie wyglądały zdrowiej i skórki były miękkie ale nie wpłynęło to raczej na strukturę paznokcia i dalej się rozdwajały (koszt około 20 zł). Następnie kupiłam odżywkę z Sally Hansen w lakierze (bardzo chwaloną przez znajome) za jakieś 50 zł.
na pewno jak pomalowałam nią paznokcie były bardziej twarde i błyszczące, ale paznokcie nadal nie przestały się rozdwajać. Później kupiłam kilka odżywek w lakierze z Miss Sporty

Czytałam pozytywne recenzje o nich na różnych portalach m.in na wizaż.pl na pewno mają fajną konsystencję, nie są przeźroczyste, utwardzają paznokcie, ale na rozdwajanie mi nie pomogły :<
Przymierzam się teraz do zakupu albo EVELINE 8w1 (podobno bardzo dobra) albo Nail Tek :)
A teraz o pielęgnacji :)
Paznokcie piłuję tylko i wyłącznie porządnym pilniczkiem szklanym :) nie potrafię już używać papierowych albo metalowych bo strzępią paznokcie ;x czasem je matowię bloczkiem a potem poleruję specjalnym pilniczkiem z różnymi trybami polerki :) Lakier kolorowy staram się nakładać na wcześniej pomalowaną warstwę odżywki ( teraz używam JOKO preparat proteinowo krzemowy- ale też cudów nie działa ). Dłonie kremuję kremem z gliceryną albo nawilżającym i zakładam na jakiś czas specjalne rękawiczki :) (ja mam z essence)






A wy jak pielęgnujecie swoje dłonie ? Macie jakieś godne polecenia preparaty na rozdwajające się paznokcie ? :)

1 komentarz:

  1. zostałaś otagowana
    A więc zapraszam do wykonania tagów opisanych na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń