środa, 30 listopada 2011

Witam :)

Już od jakiegoś czasu zabierałam się do założenia bloga, ale jakoś nie mogłam się przełamać :) Będę tu dodawać moje opinie produktów kosmetycznych wraz ze zdjęciami, różne przepisy kulinarne, może czasem pojawi się coś o modzie, czasem zanudzę Was moim życiem i zobaczymy jak dalej sprawy się potoczą :)

Tak z mojego życia:
Wczoraj zdałam egzamin na prawo jazdy ! Jakieś pocieszenie po ostatnim wydarzeniu niezbyt przyjemnym dla mnie. W ostatni piątek gdy wracałam z uczelni, nie mam pojęcia jak i kiedy, ktoś mi ukradł portfel z torby ;/ Jestem mega wściekła ponieważ miałam tam wszystkie moje dokumenty, gdyby nie paszport w domu to nie miałabym nic. Chyba muszę sobie wytatuować na czole, że wręcz nigdy nie mam pieniędzy bo co mam-to od razu wydaję na jakieś nowości kosmetyczne ;x Nadal wierzę w ludzi i mam nadzieję, że ktoś odeśle mi te dokumenty, ale wiadomo - nadzieja matką głupich.


PS. mam zamiar zorganizować zbiórkę żywności i innych potrzebnych rzeczy dla schroniska w moim mieście, jeśli ma ktoś możliwość podarowania czegoś, byłabym wdzięczna i proszę o wiadomość.

+ Piosenka na dziś <3
Foster The People- Pump Up Kicks


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz